دیابتی با تورم وایجاد است که نشانه ای از بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابتی با تورم پلک نشانه ای از بیماری کلیه است؟ در واقع، برای افراد مبتلا به دیابت و eyslid تورم آنها ممکن است در معرض خطر در ابتلا به بیماری کلیوی داشته باشد. به عنوان یک دیابتی اگر شما نیز سایر علائم به شرح زیر داشته باشد، شما باید برای دیدن دکتر شما در حال حاضر بروید.

اغلب هیچ نشانه آشکار در مراحل اولیه این بیماری وجود دارد. همانطور که کاهش عملکرد کلیه، کسانی که علائم مانند زیر ممکن است رخ داده است:

تورم در دست ها، پاها، پلک و صورت، آیا مشکل در خواب و یا تمرکز، بی اشتهایی، تهوع، ضعف، خارش (بیماری کلیوی مرحله نهایی) و پوست بسیار خشک، خواب آلودگی (بیماری کلیوی مرحله نهایی)، اختلالات در قلب 'ریتم منظم، به دلیل افزایش پتاسیم در خون، کشش عضلات.

با آسیب کلیوی بدتر می رود، کلیه ها می تواند ضایعات را از خون خود را حذف کنید.زباله و سپس می سازد تا در بدن شما و می تواند سطوح سمی، یک بیماری شناخته شده به عنوان اورمی، که یک بیماری تهدید کننده زندگی برسد.

با توجه به پژوهش، تقریبا یک سوم از افراد مبتلا به دیابت توسعه نفروپاتی دیابتی. بنابراین اگر شما یک بیمار مبتلا به دیابت هستند، شما باید سطح قند خون خود را به خوبی کنترل و انجام برخی از دیگر اقدامات لازم برای جلوگیری از بیماری خود می رود به بیماری کلیوی ناشی از دیابت. اگر شما این بیماری کردم، شما باید درمان مناسب بلافاصله، بنابراین برای جلوگیری از بیماری بزرگ است. علاوه بر این، کاهش فشار خون و حفظ کنترل قند خون کاملا ضروری به سرعت پیشرفت این بیماری هستند.

اگر شما هر گونه کمک در درمان دیابت یا بیماری کلیوی باید، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ارسال ایمیل به ما مشورت، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/hypertensive-nephropathy-symptoms/1438.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی درمان، دیابتی با تورم وایجاد، نشانه های بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: